نرم افزار سی آر ام (CRM) تحت وب – رایگان
نرم افزار سی آر ام (CRM) تحت وب – رایگان.
نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) که برای کسبوکارها طراحی شده تا فرآیندهای تجاری خود را بهتر مدیریت کنند
این سیستم شامل مجموعهای از ابزارها و ویژگیها برای مدیریت فروش، پروژهها، حسابداری، پشتیبانی مشتری و بسیاری از جنبههای دیگر کسبوکار میباشد. امکانات سیستم سی آر ام گوماتو
۱. مدیریت مشتریان (CRM)
- افزودن، ویرایش، و حذف اطلاعات مشتریان
- پیگیری تعاملات و تاریخچه ارتباطات با مشتریان
- ارسال ایمیلها و یادآوریها به مشتریان
- قابلیت جستجوی پیشرفته مشتریان و گروهبندی آنها
- دسته بندی و گروه بندی مشتریان
در قسمت مشتریان می توانید تمامی فعالیت مشتریان خود را کنترل و مشاهد کنید
۲. مدیریت فروش و معاملات
- مدیریت پیشفاکتورها و فاکتورها
- ردیابی وضعیت پرداختها و تسویه حسابها
- ارسال فاکتورها و یادآوریها به مشتریان
- گزارشات فروش و تحلیلهای مالی
۳. مدیریت پروژهها
- ایجاد پروژهها و تخصیص وظایف به اعضای تیم
- پیگیری وضعیت پروژهها و مراحل مختلف آنها
- زمانبندی و تنظیم تاریخها و ضربالاجلها
- امکان ارسال گزارشات و صورتجلسات پروژهها
۴. پشتیبانی مشتریان (تیکتها)
- سیستم تیکتینگ برای پشتیبانی از مشتریان
- امکان پاسخگویی به تیکتها و مدیریت مشکلات
- سیستم اولویتبندی و زمانبندی تیکتها
- ارسال اطلاعرسانی به مشتریان در مورد وضعیت تیکتها
۵. مدیریت حسابداری و مالی
- مدیریت درآمدها و هزینهها
- ردیابی پرداختها و تسویه حسابها
- گزارشهای مالی و تجزیه و تحلیل
- سیستم صدور فاکتورهای مالیاتی و گزارشات مالی
۶. امکانات ارتباطی و هماهنگی
- ارسال ایمیل، پیامک و نوتیفیکیشنها به مشتریان
- ارتباط داخلی بین اعضای تیم با استفاده از پیامها و اعلانها
- تقویم و زمانبندی رویدادها و جلسات
- امکان ارسال یادآوریها برای وظایف و پروژهها
۷. مدیریت منابع انسانی
- مدیریت اطلاعات پرسنلی و حقوق و دستمزد
- پیگیری مرخصیها و ساعات کاری
- ارزیابی عملکرد و نظرسنجی از کارکنان
۸. گزارشها و آنالیزها
- گزارشات تجزیه و تحلیل دادههای فروش، پروژهها و مشتریان
- گرافها و نمودارهای تحلیلی برای بررسی عملکرد
- گزارشات سفارشی با فیلترهای مختلف
۹. انتقال دادهها و همگامسازی
- امکان وارد کردن و خروجی گرفتن دادهها به فرمتهای مختلف (CSV، Excel)
- همگامسازی با سرویسهای مختلف مثل Google Calendar و Google Contacts
۱۰. تنظیمات و سفارشیسازی
- تنظیمات متعدد برای پیکربندی سیستم مطابق با نیازهای کسبوکار
- امکان اضافه کردن فیلدهای سفارشی و تغییرات در نمای کاربری
- مدیریت نقشها و مجوزهای دسترسی
۱۱. امنیت و پشتیبانی
- امنیت بالا با استفاده از رمزگذاری SSL
- پشتیبانی از چندین سطح دسترسی برای کاربران مختلف
- امکان بکاپگیری از دادهها به صورت منظم
- پشتیبانی فنی و راهنمای آنلاین
معرفی ماژولهای رایج و رایگان سیستم سی آر ام گوماتو
- ماژول تقویم پیشرفته = برای مدیریت پیشرفته رویدادها و زمانبندیهای تیمی.
- ماژول چت داخلی = امکان ایجاد یک سیستم پیامرسان داخلی برای ارتباط بین کارکنان.
- ماژول پشتیبانی تیکتب = هبود سیستم پشتیبانی تیکت برای تعامل بهتر با مشتریان.
- ماژول فاکتور پیشرفته = افزودن گزینههای پیشرفته برای فاکتور و مدیریت پرداختها.
- ماژول انبارداری و مدیریت کالا = برای مدیریت موجودی انبار و محصولات.
- ماژول API پیشرفته = گسترش قابلیتهای API برای اتصال به سیستمهای دیگر.
- ماژول گیتویهای پرداخت جدید = افزودن روشهای جدید پرداخت مانند درگاههای بانکی محلی.
- ماژول حسابداری و مالیات پیشرفته = افزودن قابلیتهای حسابداری پیچیدهتر و محاسبه مالیات.
- ماژول مدیریت پروژه پیشرفته = ابزارهای پیشرفته برای مدیریت پروژهها، وظایف، و گزارشدهی.
این امکانات به کسبوکارها کمک میکند تا فرآیندهای مختلف خود را به طور موثرتر مدیریت کنند، از تعاملات بهتر با مشتریان برخوردار شوند و بهرهوری تیمها را افزایش دهند.
13 دیدگاه
خریدار
سیستم CRM فوقالعادهایه! کاربری ساده و قابلیتهای پیشرفتهای داره که به ما کمک کرد ارتباطات با مشتریان رو به بهترین شکل مدیریت کنیم
پشتیبان
باعت افتخار مجموعه گوماتو است رضایتمندی شما
خریدار
با خرید این سیستم CRM، نه تنها زمانمون رو صرفهجویی کردیم، بلکه تجربه مشتریان رو هم بهبود بخشیدیم. کاملاً راضی هستیم
پشتیبان
تیم گوماتو تمام تلاش خود را می کند برای راحتی و رضایت شما
خریدار
سیستم CRM این مجموعه کمک کرد تا به راحتی تعاملات مشتریان رو پیگیری کنیم و کارایی تیم فروشمون رو افزایش بدیم. انتخاب عالی
پشتیبان
تشکر از نظر شما
خریدار
بسیار راضی هستم از انتخاب سیارام (CRM) مجموعه گوماتو
مدتها بود که به دنبال یک سیستم جامع برای مدیریت ارتباط با مشتریان بودم و پس از بررسیهای مختلف، تصمیم به خرید از این مجموعه گرفتم. رابط کاربری بسیار ساده و کاربرپسند است و از آنجایی که تیم پشتیبانی نیز همیشه در دسترس است، هیچگاه با مشکلی روبهرو نشدم. قابلیتهای شخصیسازی این سیستم و همچنین گزارشهای دقیق آن کمک زیادی به بهبود عملکرد تیم فروش و ارتباط با مشتریان کرده است.
بسیار خوشحال هستم که این سیستم را انتخاب کردم و قطعا به دیگران هم پیشنهاد میکنم
پشتیبان
باعث افتخار مجموعه گوماتو می باشد که مشتریان گرامی مانند شما داریم تشکر از نظر شما
خریدار
انتخاب این سیستم CRM به شدت روند ارتباط با مشتریان را بهبود داد و تیم ما رو قادر ساخت تا فروش رو به شکلی هوشمندانهتر مدیریت کنیم. قطعاً پیشنهاد میکنم
مشتری
من یک شرکت با ۲۵ کارمند و چند عدد شعبه داشتم سی ار ام های مختلف رو مقایسه کردم از همه بهتر و به صرفه تر سی ار ام مجموعه گوماتو بود تشکر می کنم از تیم قوی این مجموعه
مجموعه دکتر اسپرت
این مجموعه از نظر پشتیبانی و آموزش عالی هستن مجموعه ما نزدیک به ۴ سال با این گروه کار می کنند و crm رو برای واحد بازرگانی و مدیریت مشتریان تهیه کردیم حتما پیشنهاد می کنم
خریدار
با تشکر از مجموعه گوماتو من شرکتی هستم که تازه فعالیتم رو شروع کردم و برای مدیریت مشتریان و افزایش فروش سیستم crm گوماتو رو انتخاب کردم و به شدت راضی هستم
خریدار
سپاس از تیم قوی گوماتو. crm چندین شرکت را مقایسه کردم و به دلیل مشاوره رایگان و قیمت به صرفه این سیستم را خریداری کردم و به شرکت هایی که تازه فعالیتشون رو شروع کرده اند پیشنهاد میکنم