دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال فرایند استفاده از ابزارها و تکنیک‌های دیجیتال برای ارتباط با مخاطبان و جذب مشتریان به منظور تبلیغات، فروش، و افزایش شناخت برند است. این شامل استفاده از وب‌سایت‌ها، رسانه‌های اجتماعی، ایمیل‌ها، محتواهای آنلاین، تبلیغات گوگل و سایر روش‌های دیجیتالی برای ایجاد ارتباط با مشتریان و جذب مخاطبان است. به کمک دیجیتال مارکتینگ، کسب و کارها می‌توانند به طور موثرتری با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و به طور قابل ملاحظه‌ای فروش و شناخت برند خود را افزایش دهند.

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران پنهان خواهند شد برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه